מתי ואיך יחוייב כרטיס האשראי שלי?
- אנו בכלים-נט מאמינים בשקיפות מלאה והוגנות. כרטיס האשראי יחוייב במועד ההזמנה.
- ישנה אופציה לתשלומים: מעל 600 ש"ח - 2 תשלומים, מעל 900 ש"ח - 3 תשלומים וכן הלאה. ניתן לבחור את מספר התשלומים בעת ההזמנה.
מה שעות וימי הפעילות של המוקד שלכם?
מה קורה מרגע ההזמנה?
אנו נעדכן במייל לגבי ההתקדמות בטיפול עד קבלת ההזמנה בביתכם:
- ברגע שתאשרו את ההזמנה, תקבלו מייל שמפרט את תכולת ההזמנה ושוויה. אנא בידקו שהיא תואמת את צרכיכם.
- לאחר סיום ההזמנה, יחוייב כרטיס האשראי שלכם ותקבלו במייל חשבונית מס/קבלה מפורטת.
- תוך מקסימום 7 ימי עסקים, ההזמנה מועברת לחברת השליחויות לצורך תאום אספקה מולכם או מוכנה לאיסוף עצמי.
- כאשר ההזמנה מועברת לשליח, תקבלו מייל בעניין והשליח יתקשר על מנת לתאם מועד אספקה. אנא ענו לשיחה זו. שליח שלא נענה - אינו מגיע לבית הלקוח.
איך יתכן שהחשבון הסופי תמיד עגול?
- לקוחותינו ביקשו שלא "נתעסק" באגורות ולכן החשבון הסופי תמיד מעוגל כלפי מטה, כלומר אנו מאפסים את האגורות לטובת הלקוח.
מה כוללת הצעת מחיר?
- הצעת המחיר כוללת את המוצרים אותם הוספתם לסל הקניות
- הצעת המחיר כוללת משלוח עד לבית הלקוח
- הצעת המחיר כוללת מע"מ
- ניתן לשחזר את הצעת המחיר בדף הבית שלנו ולהופכה להזמנה. בשלב הזה, ניתן להוסיף או להוריד כל פריט, ניתן לשנות ממשלוח עד לבית הלקוח לאיסוף עצמי ללא דמי משלוח
- המחירים בתוקף למועד שליחת הצעת המחיר
איפה האותיות הקטנות אצלכם?
- כאמור, אנו מאמינים בשקיפות מלאה, הוגנות וללא טריקים. ולכן:
- לא תמצאו אצלנו "התמונה להמחשה בלבד" - תמונות המוצרים הן של המוצרים אותם תקבלו.
- מחירים - לדוגמא, אין אצלנו מוצרים ב-9.99 ש"ח, אצלנו המחיר הוא 9.50 ש"ח
- טל"ח - איננו מסתתרים מאחורי טל"ח - טעות לעולם חוזרת. טעינו - הבעיה היא שלנו.
מהו זמן האספקה שלכם?
- אנחנו מתחייבים להעביר את ההזמנות לחברת השליחויות תוך מקסימום 7 ימים עסקים.
- במקרה של איסוף עצמי - תוך מקסימום 7 ימים עסקים, ישלח מייל המודיע על כך שההזמנה מוכנה כולל כתובת ושעות פתיחה
איך ומתי פועל שרות הלקוחות שלכם?
איך הפרטים האישיים שלנו מאובטחים?
פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר כלל. אנו פועלים בתקן האבטחה הגבוה ביותר PCI-DSS level one, המשמעות היא שפרטי האשראי שלכם אינם עוברים דרך האתר כלל ועוברים ישירות לחברת סליקת האשראי.
איך עובד שרות השליחים שלכם וכמה זה עולה?
- אנו משתמשים בשרות המשלוחים של חברת הפצה. עלות המשלוח מפורטת בשלב סל הקניות. בישובים קטנים, ההזמנה מגיעה למרכז החלוקה בישוב.
האם ניתן להחזיר מוצר?
- בהחלט ובתנאי שיוחזרו אלינו לא יאוחר מ-30 יום ממועד הרכישה.
- ברגע שנקבל את המוצר, נזכה את כרטיס האשראי שלכם ונעביר לכם במייל את הוראת הזיכוי.
- הכתובת להחזרות היא:
- "חזרה לבצפר" בע"מ
- ת.ד. 2738
- מונוסון 6019000